XIII. HAĽÁKOVE DNI 9. – 10. 10. 2025, Hotel Turiec, Martin
REGISTRÁCIA / PRIHLÁSENIE AKTÍVNEJ ÚČASTI
Prihlásenie aktívnej účasti: do 5. 9. 2025
Forma prezentácie: prednáška / poster
Slávnostné otvorenie konferencie: štvrtok 9. 10. 2025 o 10:00 hod.
Registrácia účastníkov
štvrtok 9. 10. 2025 9:00 – 17:00 hod. – recepcia hotela
piatok 10. 10. 2021 8:00 – 11:00 hod. – recepcia hotela
Odborný program
štvrtok 9. 10. 2025 10:40—16:40 hod. – kongresová sála hotela
piatok 10. 10. 2021 8:30—13:30 hod. – kongresová sála hotela
Stravovacie služby
štvrtok 9. 10. 2025
13:00 – 14:00 hod. obed – reštaurácia hotela ZA DOPLATOK
18:00 hod. večera – reštaurácia hotela V CENE REGISTRÁCIE
piatok 10. 10. 2025
13:30 hod. obed – reštaurácia hotela ZA DOPLATOK
REGISTRAČNÝ POPLATOK: | do 5. 9. 2025 | od 6. 9. 2025 a na mieste |
Lekár | 65 € | 75 € |
Lekár do 35 r. | 50 € | 60 € |
Študent, lekár nad 70 r. | 0 € | 0 € |
Sestra, členka SKSaPA | 35 € | 45 € |
Sestra, nečlenka SKSaPA | 50 € | 60 € |
V prípade využitia zvýhodnenej ceny registrácie je potrebné nielen sa zaregistrovať cez online registračný formulár, ale aj príslušnú sumu do stanoveného termínu uhradiť.
V cene registrácie je zahrnuté: účasť na odbornom programe, informačný balíček, občerstvenie počas kongresu.
Nepeňažné plnenie:
Organizátor nebude poskytovať nepeňažné plnenie pre účastníkov podujatia (ubytovanie, doprava). Ak si účastník hradí registračný poplatok sám, nemá povinnosť odvodu zrážkovej dane za nepeňažné plnenie v zmysle Zákona o dani z príjmov č. 595⁄2003 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Vstup do kongresových priestorov a účasť na spoločenskom večere len po preukázaní sa menovkou, ktorú účastníci dostanú pri registrácii. Registrovaný účastník konferencie je povinný nosiť ju na viditeľnom mieste
Registračný poplatok uhraďte prosím na účet:
Názov účtu: Agentúra KAMI, s. r. o., Letná 82⁄75, 052 01 Spišská Nová Ves
Peňažný ústav: ČSOB/OTP Banka Slovensko, a. s.
IBAN: SK29 5200 0000 0000 0947 0420
SWIFT: OTPVSKBX
VS: bude Vám priradený po zaregistrovaní sa
KS: 0308
Storno podmienky:
Organizátor konferencie musí byť vyrozumený o zrušení účasti na konferencii písomne e‑mailom na kami@agenturakami.sk
Zrušenie po telefonáte nebude akceptované.
do 9. 9. 2025 – 50 % storno registračného poplatku
od 10. 9. 2025 – 100 % storno registračného poplatku